Verdwaald in het doolhof van hypotheken en verzekeringen? Je bent niet de enige. Je wilt een góede hypotheek en een góede verzekering, en het liefst zo voordelig mogelijk. Dat begrijpen wij. Bij Vissers Advies leggen wij je haarfijn uit wat alles inhoudt en we geven degelijk advies. Twan Vissers legt uit wat hij belangrijk vindt in het vak van assurantiën en waarom hij juist daarvan de centrale waarden van Vissers Advies heeft gemaakt.
Ik vond het vak ‘Assurantiën’ op school zó saai dat ik het liet vallen. Dáár ga ik mijn werk niet van maken, dacht ik. Totdat ik via enkele omzwervingen terecht kwam bij een verzekeringskantoor in Etten-Leur. Ik mocht er beginnen met polismappen opbergen. Over saai werk gesproken…
Het klopt wat ze zeggen: onderaan beginnen leert je pas écht het vak kennen. Via die polismappen leerde ik dat assurantiën een enorm veelzijdig vakgebied is. Ik bleek er bovendien een goede neus voor te hebben. Ik werk heel nauwgezet en heb oog voor de kleine lettertjes. Daarnaast vind ik het belangrijk om een flinke voorraad parate kennis in mijn hoofd te hebben. Ik hoef nooit iets op te zoeken in de computer als ik met een klant spreek. Dat geeft mij de ruimte om aandachtig naar de klant te luisteren, en om met dezelfde aandacht situaties te observeren. Ik gebruik mijn hersens en daardoor kan ik voor mijn klanten een stapje extra zetten.
Goede dienstverlening-met-een-stapje-extra zit vaak in simpele dingen. De telefoon aannemen bijvoorbeeld, of snel terugbellen. Een e-mail meteen beantwoorden. Vragen - hoe ingewikkeld ook - helder beantwoorden. Problemen en situaties snel en adequaat oplossen, afspraken nakomen, de belevingswereld van de klant snappen. Duidelijk uitleggen hoe het zit, ook al is dat soms geen goed nieuws. Het belangrijkste is dat een klant meteen weet waar hij of zij aan toe is. Ik vind dat allemaal heel normaal, en ik heb er dan ook de centrale waarden van gemaakt bij Vissers Advies.
Blijf op de hoogte van onze toekomstige evenementen.